25 Mayıs 2013

Bedava-Sitem Uyelik Paneli Tasarimi

Merhaba Arkadaşlar...



Sizlere şimdi cok güzel bir kod tanıtacağım arkadaşlar.Aslında  böle bir kodu daha hiçbir site paylaşmadı.Ben bu kodları internette dolaşırken bir "tr.gg" sitesinde buldum cok hoşuma gitti.Kodları alarak biraz düzenledi.Şimdide sizlerle paylaşıyorum.Bu kod sadece "bedava-sitem" kullanıcıları için gecerlidir.Diğer platforumlara uygun değildir.


Kodların yapımcısı " Mert Topuz "dur.İzni ile yayınlanmaktadır.

Kod Nasıl Eklenir...

İlk olarak vermiş olduğum "Css Kodunu" "Bedava-Sitem > Tasarım Ayarları > Gelişmiş Ayarlar > Css Kodu " alanına ekliyoruz.



Sonra "Üyelik Paneli Html" kodunuda "bedava-sitem"de bir sayfa acarak "Kaynak" alanına ekliyoruz ve kaydediyoruz.Üyelik paneli tasarımımız böylelikle aktif oluyor.


Giriş Paneli Önizlemesi





Css Kod








Html Kod







Blogger eklentileri


21 yorum :

  1. Saolasın kardeşim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Saol kardeşim sitem'de kullancam beklerim; serhattimurtas.tr.gg

    YanıtlaSil
  3. Kendi hazırlamış olduğum paneli burada yayınlamışsın.. Bari altında site adımı ekleseydin. Emeğe lütfen biraz saygı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum kardeşim senden zaten izin aldım yayın konusunda.Ama link eklememiştim ekledim kusura bakma tekrardan.

      Sil
  4. Çok güzel bir sistem sağolasın.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Olur dostum bu kodlarda değişiklik yapmassan olur.

      Sil
  6. nasıl değişiklik
    aynısını yaptım

    YanıtlaSil
  7. olduğu gibi yapıştırdım

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Kardeş bak css Kodu Tasarım ayarlarına ekle.Sonra Html koduda herhangi bir sayfaya ekle "Kaynak" alanına sonra sayfayı kaydet ve sayfa urlsine tıkla sayfada gözükür.Bende çalışıyor mesela

      Sil
    2. He ama sadece bu (Bedava-Sitem)de calışıyor.

      Sil
  9. mgma.tr.gg bak istersen olmuşmu video yapamazmısın zaten ben bedava sitemden yapıyom dediklerinin aynısını yaptım ama olmuyo ne için iceblue içinmi yoksa ben cleanda yaptımda ama yinede sağol yardım ettiğin için ama ne için olduğunuda söylesen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kod "Css Tasarım" için ayrıca bunu yaparken üyelik sistemini bedava-sitemden aktif etmen lazım yani
      Extradan "Saklı Sayfalar ve Forum" aktif etmen lazım.

      Sil